Friday, February 25, 2011

serLahkan bakaT anda...~~;)

salam sume...:)
(da jadi 1 kemestian lak aku update blog nie..)
anyway,den baru jew abis maen bola tampar nie...
maen nk enjoy2..tp..tp..xtaw la plak den nie leh maen..hahahha
sahabat den la ainaa a.k.a pempuan tua(die pggil aku pmpuan gile!!) ciss...
bgtaw 'seyes..beb..kau leh maen sbnrnye.. goob job'
credit to 'ainaa amalina bt ahmad nasarudin(nme pnOH kau aku ltk Ok..)=p
hahahaha..aku pOn xsgke lak aku leh maen sbnrnye...
lgi 1,if die xkejOT aku pgi td...smpi skrg kOt aku xthu aku nie leh maen bola tampar..
ok!da2 la ika agkt bakul sendiri...=p
so,temanye utk ari nie..serlahkan bakat anda..just try evrthing,jgn ragu2...
sbb klO kite xcube smpi bile kite xthu..kan3..=)
oooussshh!! see2..tah pape muke aku..time de dak2 hingusan agi..(sem2 koT)

haaaa...tada..suke2!!
alhmdlh da sem6..nie la jdinye...=)
o lupe nk knlkn pmpuan tue tu..(yg plig meyerlah..c meraH tu)



No comments: