Saturday, May 28, 2011

cerita Barcellona vs MU versi gadis..heeeeee=)

suke nye cek tgk hang maen bola messi,ozil..jgn isau,hang ttp di ati den..;)..

i berani jamin rmi kaum adam kt luar sane tgk game nie..Barcellona vs MU..
pertarungan hebat antare 2 kelab terbaek dunie..seriously,wlopon aku nie seorg perempuan(tahu ke girl tgk bola),,cek taw la serba sikt pengetahuan psl bola nie kn..;p,just on the surface xyah thu lebih2..=p
tp mmg super HEBAT kelab Barcellona maen..messi,david villa,aniesta,puyol,pedro
barisan hebat dri barcellona 1 kelebihan yg aku nmpk kt Barcellona setiap pemain Barcellona nie dorg sume leh jaringkan gol..bak kate ayh aku la kn kelab barcellona nie HEBAT berbeze dari kelab liga inggeris(EPL),
sepakan,tendangan dorg sume hebat


bab manen bola xyah nk cite.betape hebat die maen sume org taw..

1dunie kenal die,kalo xknl xtaw cek nk habaq lagu mana..ish3!!

sgt comel die berlari-larian kt ats pdg(kau kalo da pempuan,pempuan jgk ika)
=)



kalo org memilih cristiano ronaldo,tidak bagi aku..
oh! ini die my hero..heee...time world cup(den lyn ok) ari tu..
aku xmiss 1games pon time german maen
(katenye die islam..waallhualam )



MESUT OZIL!!! knp kau sgt macho???



BARCELLONA 3, MU 1

1 comment:

Miera Hassan said...

sadis..sadis.. MU kalah.huhu