Friday, June 17, 2011

tgk x slot Dapur Selebriti Knorr??




assalamualaikum semua...kembali kite dlm rancangan dapur cik azlina,,=p

aku jadi hos??? mmg xla der....rancangan masak pulak tu kn....
anyway,petang td pukul6 petang aku tgk rancangan masak nie yg dihoskan oleh shiela rusli..aku suke sheila rusli jadi hos,,sempoi dan santai....
ok,aku mmg tunggu jarum jam tpt pkol6 sbb nk tgk rancangan nie...sebenarnye aku suke tgk rancangan memasak lebih2 lagi klu yg msk tu selebriti..Dapur Selebriti Knorr kali nie mmg laen sikit..xthu npe baru episode 1 tp da wat aku rase nk tgk utk minggu dpn punye....byk kelainan..dan setiap minggu temanya adlh berbeze mcm 
ptg td aku tgk, diorg gune tema sempena hari bapa minggu dpn x thu tema ape..dan malang sekali aku x dapek nk tgk..=( sbb sedang berada di UTM Skudai utk 2minggu..

antara selebriti yg join rancangan nie




waa kau sekali Rozita che wan la...!! haaahh..sesedap manakah  jelitawan nie masak??
(sblm nie xpnh tgk die muncul dlm rancangan masak kn)






ammmmmmaaa.....teh tarikkkk one neee....!!!

satiya!!










jozan!! eh,,x2...johan n wife!
da pki braces da die skrg..=)






diana rafar with linda rafar also..






time berlakon awan dania die selalu masak utk 'anak2 die',,
tp tu dlm lakonan laah..in reality aku rase Mustapha Kamal nie memg pandai masak..(mane kau tahu???)




adek beradek Loy..die ngan akak die join rancngan nie..sampi menangis kakak die msak td..huhuhu.

ade part diorg buat kek..sblm wat kek tepung kne ayak dlu...
xleh bla akak die berkate2..'perkataan AYAK pon kteorg xpnh dgr??'

 are you serius?????????????????????





shasha dan adek die zain...rupenye si shasha nie pandai wat kek..











nk thu lebih lanjut?? Dapur selebriti Knorr

















No comments: