Friday, July 22, 2011

review tahajjud cinta from azlina ishak



876900.jpg (612×357)



sebelum aku meneruskan penulisan yg xseberape da pandangan aku yg mungkin bole dipakai mungkin tidak...
tp ape2 pon aku mintak maap la ade yg xsenang dgn pndgn aku nie,ye la ini cume apee yg terlintas dlm pikiran aku saat tgk cite nie..
ok,
tadi aku dpt tgk drama nie,sblm nie xberkesempatan nk tgk..
dan ade pihak yg membuat bancian adakah drama ini dpt mengembalikan kegemilangan Nur Kasih,????
jwpan sudah pastinye..oh!TIDAK..kenape tidak wahai azlina ishak??

yes!of course kite xleh nk banding2kan antara 2 drama nie dan plus sape aku nk bercakap pasal sume nie kn? tp ingt ape aku nyatakan diatas td,ini just pebdapat aku yg setia menonton drama2 melayu...dan drama Nur Kasih was owsem!!! jln cerita,cara pengarahan pegarahnye,lakonan2 yg sgt mantap,shoot2 yg menarik klu x mane nk dpt hampir 2juta penonton yg setia  dgn Nur Kasih 2 smpai 25 episd, right??

bagi aku tahajjud cinta,mempunyai jln cerita yg terlalu berat untuk kite paham,berat yg macam mne tu?? dari dari segale aspek dari skripnye,dan jln cerita..hanya sesuai utk ditonton,pkcik mkcik,tuan puan.., knpe nur kasih bole capai 2juta penonton?? kerana ditonton segenap lapisan masyarakat,atok nenek,pkcik mkcik,mama papa,adek,kakak..sume BOLE LAYAN.dan jugak aku merasekan rugi klu xtgk nur kasih tp klu aku miss tgk tahajjud cinta,its ok..no problm with me...







fllow the flow..isteri pertama erma fatima,melisa saila,dira abu zahar

















 knpe ade pic nie?? hee...tterpesona dgn baju dan kecantikan siti bertudung sepenuhnye....

No comments: