Monday, March 28, 2011

1000kali suke everything about airpOrt ok...

hyepppp....=)

dlu kcik2,time ckgu tye ..'karim....pe impian kmU..??'...nk jdi PM ckgu...
'rina..pe cita2 kmu...??
 ' nk kawin ngan Tan sri ckgu...'..
oppssss....heee....nie bkn nk cite psl rina n karim ye kmu2 sume...wa nk share skit..mmm..nk kate impian xjgk....tp cik ika nie tersgt2 la suke ape2 jew yg berkaitan ngan airport...tp rekod kehadiran aku kt airport tu leh dibilang ngan jari xyah ssh nk gune calcultor..means aku xsllu gi airport...ye la...gile ape nk gi airport ari2 an.....
laen la airport aku yg punye...Nah! amek kau nk tdo lam tu pOn xpew.....
n PART paling aku suke psl airport.....STEWARDESS,PRAMUGARI,FLIGHT ATTENDEN..(sume istilah yg menerangkan manusia yg akn naek flight yg melayan kerenah krg yg naek flight)..=)
aku sgt suke tgk usha pramugari(aiipp..bkn lesbian yeepp) kt airport tu...uniform dorg,penampilan dorg..kemas,elegen....




tp...tp....tp...........i wonder......knp harus image flight stewardess perlu terdedah situ sane sini.....

uniform tu wajid kew nk terbelah...???

klu la 1ari aku berkemampuan mnjdi org besar sesebuah compny besar seperti AirAsia...
leh x aku nk ubah sume nie....

menjadi seperti ini....
















kan sopan lagi ayu jelita gorgeous menawan....=)









stewardess from MAS....=)







stewardess from japan....=)










korea....=)







agak2 ngan ketinggian 167cm..berat 48++ lepas x...heeee..=p











2 comments:

Miera Hassan said...

mmg layak sgt la yunk...sebab awk cantik...siyes.!!

Azlina ishAk said...

=)..sye bese2 jew wak....
anyway,thanks a lot dear for your support..(ko la manusia yg rjin kmen blog aku)..=p