Wednesday, March 2, 2011

dugaan hebAt utk kaMi..

salam sume....=)

aku masih mmpu tersenyum wlopOn sbnrnye niat kali nie meluahkan rase yg tertanggung nie...
(bunyi cam sdih an).....
sblm tu aku nk tegaskan disini kmu2...=),entry nie hnyelah 
sekadar ingin berkongsi rase berat tggngjwb kte sbgi seorg hamba Nya,seorg anak sulong(if spe2 ank slg=),seorg kakak(pde adek2nye) n seorg student..





but for me,wlo sesusah sehebat mcm mne skli pOn cbrn tu..i( kmo@ sume) have to be strong..nOt for me(u)..but for my(your) family.....
sbb pengalaman tu lah yg mematangkan kite..mtg berfikir..mtg segale2nye..
mne de sek ajr sume2 nie an3....
thun 2009(klu xslh aku) kami sekeluarge berdepan dgn dugaan yg sgt hebat..
terutama mama aku.....n papa aku...hanye Allah saje thu cm mne perasaan kami time tu...
terlalu berat rasenye dugaan nie tapi aku sllu berdoa agr Allah redhakan hati2 kami utk trime sglenye...sbb aku percye setiap yg jdi de sbb...stiap yg jadi de hikmah....
smpi skrg still tiade jln penyelesaian....Allah lebih mengetahui semuanya..semoga 1ari nnt Allah berikan petunjuk pada mama n papa...
kakak ase kakak ptut wat something tp kakak xthu ape kakak kne buat...
kakak ttp doa smage 1ari akan terlerai sume simpulan ikatan nie........

SALAM SYG DARI ANAKANDA MAMA N PAPA..
kakak
papa...yg sentiase nmpk
kacak..=)
yess..mama saye putih tp tidak saye dan adek2..=p


ayip n angah....mereke giler kdg2..=p
the smallest one..syahirah..
(tmn gadOh)=p
ME..!!
kakak yg kdg2 menyakitkan ati..=p(bkn kdg2 selalu)

No comments: