Tuesday, May 15, 2012

my STORY..

....kisah ini kisah antara kau dan aku..cerita antara kau dan aku...sejarah antara kau dan aku...aku melalui hari2 yg berlalu..menjalani kehidupan seperti insan laen..xtrlintas xterbyg dan sungguh ku xduge akan aku jumpe diri mu..kerana setiap pertemuan hanya Dia Yang Maha Mengetahui..kite xkn pernah tahu akan setiap dgn perancanganNYa ....he was 19,i am 22...dri permulaan kisah kite tlh ku ingtkan diri ini tntng jarak antara kte..tp kau berfikir sebaliknye...aku cube utk jauhkan dari sume perasaan itu..tp diri ini klh (sungguh nipis iman mu ika), kau dan aku melalui hari2 bersama...paling meruntun hati ini saat kau menjadi imam dan aku menjadi makmum mu..terllu sukar utk aku gambarkan perasaanku  pde ketika itu...satu keyakinan satu harapan yg dtg secre xlgsg..namun semua itu hanye semntre..(atau fantasi semate2???)   yg pasti kini ..segalenye berubah..kau pergi tnpe khabar berita...kau pergi tnpe sepatah kate....aku tertye,aku tercari ape yg tlh ku lakukan..namun semuanye mnejadi tnde tye pde diri ini...mugkin kau ade jwpnnye...aku trtye2 kebenaran itu........atau adakah stu hari nt kebenaran itu kan muncul,,?..perit utk ku terima , sakit utk ku lalui...namun ku kuatkan diri ini..ku trskan hidup ini tnpe lgi hadir diri mu kerana ku yakin ade Dia Yang Maha Esa...ku pujuk diri ini.. Allah ingin temukan jodoh buat aku yang lebih baik..,, Allah akn kembalikan semula dirimu bila kau jadi lebih baik atau aku jadi lebih baik...dan ku sedar akan  dosa-dosa ku .. Untuk aku lebih dekat kepada-NYA....aku trs untuk redha dgn seglenya...this is my journey...He put me here..it's His plan..so i have just to carry on..and trust Him...always i motivate myself that everything will be fine,,,just do your best ,,Allah always with u .....






p/s-tiade kne mengene atre yg hidup atau yg mati


by me,
ika..

No comments: