Monday, May 14, 2012

My Love Story Begins






Aku akan  terus melangkah hingga ke akhir hayatku..aku percaya Dia sentiase bersama aku.Dia tahu ape yg terbaek buat diri ini,sering diri ini mengeluh,sering diri ini bertanye knp aku yg perlu lalui semua ini?? Knp ak sering ditemukan dgn insan yg hanye beri harapan yg kosong,mungkin salah diri ini. Aku redha dgn segalanya.aku pasrah dgn ketentuanNya.Ya Allah Kau berilah sedikit kekuatan utk diri ini terus melangkah.Kau ttpkan pendirian ini agar bisa aku trs berdiri dibumi mu .akan Ku kuatkan hati ini utk terus mencari cinta Mu.sudah ku ingatkan diri ini..tiada cinta yg sejati seblm nikah..tp aku manusia yg sering ingkar perintahNya.dlm resah dan air mata ,ku persembahkan kpdMu yg terindah dlm hidupku,mesti ku rapuh dlm langkah dan kdg xsetia kepadaMu,namun cinta dlm jiwa hanyalah padaMU,maafkan bila hati xsempurna mencintaiMu dlm dada ku harapkanNya diriMU yg Bertahkta. starting from now on, keep change day by day..u human,we never perfect but Allah Maha Pengampun,Maha Penyayang..

i hardly believe there is no love before marriage.




love with full of barakah...

this is....
-
-
-
-
-
-

-
-


-



-

















No comments: