Sunday, August 7, 2011

~br nk tukar IC ke azlina ishak,=p~

assalamualaikum buddies....;)

agak jakun skit entry kali nie..org laen sume da tukar IC la ika!kau jew yg terhegeh2 nk tukar ic,
tangguh! itulah jwpan knpe aku br nk tukar,tangguh sokmo..kjp nk wat esok,jap nk wat next week..akhirnye 8/8/2011 bru aku dpt utk tukar IC lame aku tu..alamat pon alamt lame so harus la tukar!nt sesat pulak abg2 posman nk antr surat cinta aku=p(tipu!)

proses aku utk tukar IC sgt menyenangkan idop aku...mereke2 kat JPN S.ALAM sgt x kerek2 belake;)
xsmpi 15 minit pon proses kau kat  2counter yg kau akan pegi..



in 2 week u can get your new IC miss azlina....ok,,,tq madam..=)





she n me...;)


rm10 melayang utk kau dftr kan diri as MALAYSIAN,sdgkan kau mmg MALAYSIAN.
phm x ayt aku?phm2 kan kwn2.. pezzz tukar kerajaan!!arggghhh!!



p/s-yes! aku bole mengundi nmpk utk pilihan raya akan dtg..semoga dgn undian aku dpt menyumbang sesuatu pade negara..da fed up kot dgn pemborosan negara oleh mereke yg teeeet..

No comments: