Monday, August 15, 2011

RUPAWAN KOREA :D






nmpknye pengaruh hiburan dari korea smakin menjadi2...dlu aku ase xla kuat sgt pengaruhnye...skrg ade la pulak artis2 baru yg muncul dgn ala2 konsep k-pop....plezzzz laaahhh...xde identiti sendiri ke dok sibuk2 nk ikot dorg wat pew,....ok,kte xnk cite pasal tu...aku bole katekan semua artis2 korea tu sgt menarik perhatian dgn 'memiliki' rupa yg kalah shah jaszle(daaaaa~~) ,mama aku tgk mereka ne da berkate 'diorg nie anak patung ke?'..punyelah jambu xjmbu muke dorg tu an...mak aku pon terpedaye...maybe ade yg thu mybe ade yg x..artis2 korea nie mostly bukan natural beauty...masing2 da cantas muke dgn teknologi manusia sendiri...yes! its fake!  tpi fake2 pon dorg da berjya buat anda2 sume terus menerus meminati mereke...dan bagi dorg bukan 1 jenayah besar pon buat plastic surgery nie...
yo lah! ko pon bukannye bukan islam..lantak pi la hang nk ubah ape pn kn....
aku xthu mereke dibwh nie yg menjadi pilihan AZLINA ISHAK buat plastic surgery atau x...
mmg maskulin abis mereke nie bg aku la ye!=p


cha seung won..aku xpnh tgk die berlakon,=p











lee byun hun..1st class actor from korea..u should watch her action in iris,
wajah yg sgt kelakian..=p













 won bin..





as usual la...lee min ho,




umor baru 23 thun wey!!!!!!!



more info pasal selebriti korea yg wat plastic surgery 






No comments: